تمامی فایل های موجود در فرافایل، توسط کاربران عرضه می شود. لطفاً اگر از فایل خریداری شده رضایت ندارید، تخلفی مشاهده کردید یا مالک فایلی هستید که بدون اطلاع شما در سایت قرار گرفته، به ما پیام دهید.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ساعت 24:00 شنبه 13 دی ماه به پایان می رسد و داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، تنها تا این تاریخ فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: ثبت نام از طریق سایت www.azmoon.org صورت می گیرد و هر داوطلب این دوره می تواند 100 رشته/محل را از یک مجموعه امتحانی انتخاب کند.

معاون سنجش و پذیرش درخصوص رعایت شرط تجانس گفت: داوطلبان رشته های با آزمون می توانند بدون رعایت همنامی و شرط تجانس با مدرک دوره کارشناسی خود، در هر رشته ای که علاقه مند هستند، ثبت نام کنند. اما در دوره های بدون آزمون متقاضیان باید در رشته همنام و متجانس با دوره کارشناسی خود ثبت نام کنند.

وی از داوطلبان خواست ثبت نام خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند، چراکه سایت رأس ساعت 24:00 بسته خواهد شد و حتی اگر آنها کارت اعتباری را تهیه کرده باشند و ثبت نهایی را در سایت انجام نداده باشند، امکان ثبت نام آنها وجود نخواهد داشت.

نظرتان را ارسال کنید

ارتباط با ما
  • موبایل۰۹۳۹۶۰۳۹۴۷۹ (ساعت 17 الی 20)
  • پیامک۱۰۰۰۸۳۴۶۵۲۷۹۶۶
  • ایمیلinfo[@]farafile.ir
ارسال پیام

مجوز و گواهینامه ها

تمامـی كالاهـا و خدمـات ايـن فروشـگاه، حسـب مـورد دارای مجوزهــای لازم از مراجـع مربوطـه می‌باشـند و فعاليت‌هــای ايـن سـايت تابـع قوانيـن و مقـررات جمهـوری اسـلامی ايـران است.


فــرافــایل، مرجع خرید و فروش اینترنتی انواع فایل های قابل دانلود؛ پاورپوینت، تحقیق، پرسشنامه، ترجمه مقاله و ...